Między językami, między głosami. O „poems” Andrzeja Sosnowskiego
Ewa Nofikow
Uniwersytet w BiałymstokuAbstrakt
The article analyses the pre-ultimate volume of poetry by Andrzej Sosnowski. In her analysis of Sosnowski's works the author employs the categories of polyphony, materiality and performativity. Sosnowski's poetry is read as a kind of performance or carnival show whose interpretative context is the poet's own "performeresque” practice.
Słowa kluczowe:
Andrzej Sosnowski, polifonia, wielogłosowość, performatywność, karnawał, punkt widzeniaUniwersytet w Białymstoku
Licencja
Artykuły opublikowane w czasopiśmie "Białostockie Studia Literaturoznawcze" na platformie należącej do Uniwersytetu w Białymstoku są udostępniane na licencji CC-BY-SA 4.0 (Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 4.0)
Tym samym wszyscy zainteresowani są uprawnieni do korzystania z utworów opublikowanych pod następującymi warunkami:
1) uznanie autorstwa czyli obowiązek podania wraz z rozpowszechnianym utworem informacji o autorstwie, tytule, źródle (odnośniki do oryginalnego utworu, doi) oraz samej licencji na tych samych warunkach, 2) wolno rozpowszechniać utwory zależne jedynie na licencji identycznej do tej, na jakiej udostępniono utwór oryginalny.
Uniwersytet w Białymstoku zachowuje prawo do czasopisma jako całości (układ, forma graficzna, tytuł, projekt okładki, logo itp.).
Autor zachowuje prawa majątkowe, ale udziela zgody Uniwersytetowi w Białymstoku na wykorzystanie dzieła.